Powered By Blogger

duminică, 3 ianuarie 2010

Iubirea este o emotie sau un fel de a fi?

Cu ani in urma credeam ca iubirea este emotia pe care o simteam, plus acea multumire ca cineva raspundea cu aceeasi emotie. Eram convinsa ca aceasta este singura iubire, adica adevarata iubire si mi se parea ca doar eu o cunosteam.

Apoi au fost ani in care nu am mai stiut ce este iubirea, nu pentru ca nu mai exista acea emotie, ci pentru ca mi se parea ca este mai mult decat atat, dar nu stiam ce.

Acum s-a transformat in ceva ce este mai degraba recunostinta pentru tot ce este in jur si iarasi nu mai stiu ce este iubirea, desi sunt tot mai curioasa sa aflu.

De ceva timp, singura "definitie" a iubirii care imi pare sa aiba sens este cea a lui Wayne Dyer: "Capacitatea si dorinta de a ingadui celor la care tii sa fie ceea ce aleg, fara a insista ca ei sa te multumeasca". Si pentru ca nu-mi iese cu toti cei la care tin, ma gandesc ca inca nu stiu ce este iubirea si continui sa caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu